Nouveaux Imaginaires | Nouveaux Imaginaires du Féminin | Mentesh Tepe: metallurgical evidence and recent archaeometallurgical studies; the beginnings of metallurgy in Azerbaijan in perspective, from the Neolithic to the Early Bronze Age (6th-3rd mill. BCE).

Courcier Antoine, A. Hauptmann, M. Bode, Bertille Lyonnet, Guliyev Farhad, Emmanuel Baudouin, Laurence Bouquet, Bruley-Chabot Gaelle, Alexia Decaix, Michel Fontugne, Caroline Hamon, B Jalilov, Laure Pecqueur, Modwene Poulmarc'H, Pascal Raymond, Anaick Samzun :

Page HAL de l'article

Courcier Antoine, A. Hauptmann, M. Bode, Bertille Lyonnet, Guliyev Farhad, Emmanuel Baudouin, Laurence Bouquet, Bruley-Chabot Gaelle, Alexia Decaix, Michel Fontugne, Caroline Hamon, B Jalilov, Laure Pecqueur, Modwene Poulmarc'H, Pascal Raymond, Anaick Samzun, "Mentesh Tepe: metallurgical evidence and recent archaeometallurgical studies; the beginnings of metallurgy in Azerbaijan in perspective, from the Neolithic to the Early Bronze Age (6th-3rd mill. BCE).", paru dans "Nouveaux Imaginaires", Nouveaux Imaginaires du Féminin, mis en ligne : 01 Septembre 2014, URL : 'http://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01816109/'